Carme Arrufat Dalmau

Benvingudes/Benvinguts a la meva pàgina web

Estic muntant aquesta pàgina web responent a un anhel de donar a conèixer i compartir les habilitats que he anat assolint al llarg de la meva vida.
Farcir-la és una feinada i em tindrà algun temps entretinguda, per això demano paciència mentre ens anem construïnt.
De totes maneres, podeu fer una visita per les diferents pestanyes, ja que ja n'hi ha unes quantes amb contingut.

 

REPARACIONS, MANTENIMENTS I ACTUALITZACIONS

Quan el cotxe o algun electrodomèstic se'ns espatlla, el portem a reparar. Encara que no s'espatlli, periòdicament fem les revisions del vehicle, de la caldera de gas, etc. Els nostres ordinadors, iphones, tauletes, etc. actualitzen els seus programes amb freqüència a fi de mantenir i augmentar la seva efectivitat.
Si tenim aquesta cura dels nostres aparells, per què no la tenim amb aquells aspectes de la nostra vida que grinyolen?
Si has deixat instal·lar el sofriment a la teva vida, pensa que és una opció més, però cal que sàpiques que: 
   mantenir el sofriment no és necessari.
Si ho dic de manera senzilla, et diria que m'he especialitzat en apaivagar sofriments i en oferir perspectives noves davant de situacions que s'han rovellat, que s'han enquistat, que estan desafinades o que s'han bloquejat. Jo, a diferència dels Tallers convencionals de reparacions i manteniments, no treballo amb màquines sinó amb persones. Això hi aporta el plus d'una major complexitat, ja que cadascú arriba amb els seus trets diferencials i alhora, el repte d'haver de desenvolupar una gran creativitat artística, perquè treballo amb "material sensible". I  aquest és un punt que no puc perdre mai de vista. 
A vegades, la persona arriba amb la contradicció de voler desfer-se dels seus patiments, però alhora, amb unes resistències molt ben trabades, que dificulten el deixar-los anar. I aquí la meva tasca es transforma en altament artística. 

 

ACTUALITZA'T

Pots actualitzar-te quan ho consideris, però sobretot quan les teves freqüències comencin a ratejar, quan notis que l'alegria i la motivació no són presents a la teva vida o hi són de manera escassa, quan sentis que les angoixes han pres el castell i el mal humor presideix les cerimònies. Llavors, necessites urgentment actualitzar-te. No et prometo pas modificar les circumstàncies de la teva vida. Això no és feina meva. Però sí que et prometo acompanyar-te a algunes finestres d'una altra ala de l'edifici, que et permetin contemplar la situació amb uns ulls diferents i viure-la amb unes altres emocions i després del canvi de percepcions, adonar-te que tens un munt de possibilitats per actuar-hi, moltes de les quals, segurament no havies contemplat.
O sigui, procurar que funcionis amb la millor versió de tu mateix/a, disponible per a aquest moment i no pas amb la versió caducada  que ja s'ha buclejat i sols dóna voltes i voltes dins del mateix carrousel.
 

COM?

L'ideal és la visita presencial. Però en cas de trobar-te lluny, podem fer-ho per skype.
 
 
 
 
 

 

 

 

Notícies

Concert per a Rudolf Raiden

2016-05-14 08:20
Hola amics/gues, Tinc l’alegria de comunicar-vos que la...

Entrevista

2016-04-03 20:37
https://ebookhermanos.com/entrevista-a-carme-arrufat-hadas-de

ENTREVISTA DIOSES Y MENDIGOS

2016-01-30 12:31
Link de la entrevista sobre mi libro Dioses y Mendigos....

PUBLICACIÓ "DIOSES Y MENDIGOS" A AMAZON

2016-01-28 23:46
Acaba de ser publicado mi libro Dioses y Mendigos en...

TALLER L'ART D'ENSENYAR

2014-08-25 22:39
MÒDUL I - 8 i 9 -XI-2014   MÒDUL II - 10 i...

TALLERS ESCRIVIM JUGANT

2014-08-14 18:21
Octubre 18 i 19 del 2014 a Barcelona Desembre del 2014: dia...

BUTLLETA D'INSCRIPCIÓ

2014-08-14 18:02
BUTLLETA D-INSCRIPCIÓ.doc        

Link a la Web 

en castellano.